قبل از داستانهای برندسازی ، مردم توی خیابون قدم میزدن و اولین کافه و رستورانی که اطرافشون بود رو انتخاب میکردن و واردش میشدن. امّا امروز، قبل از حتی جمع شدن کنار هم، از هم میپرسن: کجا بریم؟
جواب این سوال به ظاهر ساده، بستگی به جایگاه برند یک کافه و رستوران، در ذهن مخاطب داره. با توجه به ابزارهای دنیای تکنولوژیک امروز، جایگاهسازی در ذهن مخاطب، دیگه محدود به فعالیت در دنیای فیزیکی نیست. بلکه فعالیتهای برندینگ و بازاریابی یک کافه و رستوران، باید در زندگی روزمره افراد ادامه پیدا کنه.
توی این دوره آموزشی، یاد میگیریم که چطور در زندگی افراد حضور داشته باشیم، حتی زمانی که اونها در کافه و رستوران ما حضور ندارن. و یاد میگیریم به عنوان مدیر، چطور این جریان رو مدیریت کنیم.
شنبه، ۲ آذر ماه ۱۳۹۸؛ ساعت ۱۶ الی ۲۰
با عضویت در خبر نامه از آخرین موضوعات و رخداد ها مطلع شوید