کارگاه برند‌ سازی دیجیتال کافه و رستوران

منتخب ویژه مهم کارگاه برند‌ سازی دیجیتال کافه و رستوران

کارگاه برند‌سازی دیجیتال کافه و رستوران

قبل از داستان‌های برندسازی ، مردم توی خیابون قدم میزدن و اولین کافه و رستورانی که اطرافشون بود رو انتخاب میکردن و واردش میشدن. امّا امروز، قبل از حتی جمع شدن کنار هم، از هم میپرسن: کجا بریم؟

جواب این سوال به ظاهر ساده، بستگی به جایگاه برند یک کافه و رستوران، در ذهن مخاطب داره. با توجه به ابزارهای دنیای تکنولوژیک امروز، جایگاه‌سازی در ذهن مخاطب، دیگه محدود به فعالیت در دنیای فیزیکی نیست. بلکه فعالیت‌های برندینگ و بازاریابی یک کافه و رستوران، باید در زندگی روزمره افراد ادامه پیدا کنه.

کافه

توی این دوره آموزشی، یاد میگیریم که چطور در زندگی افراد حضور داشته باشیم، حتی زمانی که اونها در کافه و رستوران ما حضور ندارن. و یاد میگیریم به عنوان مدیر، چطور این جریان رو مدیریت کنیم.

سرفصل‌های کارگاه برندسازی دیجیتال کافه و رستوران

  • بخش اول: برندسازی دیجیتال
    • چیستی و چرایی فضای مجازی
    • خلق ارزش در فضای مجازی
    • مخاطب دیجیتال و سفر مشتری
  • بخش دوم: بازاریابی دیجیتال
    • وظایف مدیریتی
    • ۷Ps آمیخته بازاریابی
    • طراحی تجربه در فضای مجازی
    • ابزارهای دیجیتال
    • مدیریت ارتباط با مشتری
    • اندازه‌گیری و تحلیل داده
    • تدوین برنامه بازاریابی دیجیتال
  • بخش سوم: مهمان ویژه
    • گپ و گفت و انتقال تجربه
تسهیل گران کارگاه
مهمان ویژه

زمان برگزاری

شنبه، ۲ آذر ماه ۱۳۹۸؛ ساعت ۱۶ الی ۲۰

برندسازی دیجیتال